کلیه مشتریان و نمایندگان فروش تیم پیشداد موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط تیم پیشداد می باشند و استفاده از سرویس های پیشداد به منزله قبول قوانین ذیل می باشد.

و در صورت نقض قوانین و اقدام به راه اندازی سایت هایی مغایر با قوانین تیم،سرویس متخلف بدون هماهنگی مسدود شده و بک آپ اطلاعات فقط و فقط در صورت پرداخت جریمه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

1- Port ScanPhishingScam– تلاش برای نفوذ غیر مجاز: در صورت شناسایی مشتریانی که به هر شکلی قصد نفوذ و دسترسی غیر مجاز به سرورها و اطلاعات سایر مشتریان را دارند ، سرویس مشتری متخلف بدون هماهنگی سریعا مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

2- ارسال انبوه ایمیل (Spam): سرویس مشتریانی که اقدام به ارسال ایمیل های تبلیغاتی و انبوه (به اصطلاح اسپم) می کنند بدون هماهنگی آن ها مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

3- فعالیت در زمینه هک ، کرک و امنیت: کلیه فعالیت ها در زمینه آموزش هک ، کرک ، امنیت و موارد خرابکارانه ، بر روی سرورها و میزبانی وب تیم پیشداد قدغن می باشد و در صورت مشاهده ، سرویس مشتری سریعا مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

4- تروجان – ویروس – اسکریپت های مخرب : استفاده ازهر گونه  تورجان ، شل و اسکریپت به زبان های مختلف برنامه نویسی برای ایجاد دسترسی غیر مجاز به منابع سرورها  و سایت های متعلق به تیم پیشداد مجاز نمی باشد و در صورت آپلود این گونه برنامه ها حتی فقط برای تست ، بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

5- سایت های موزیک و فیلم : به دلیل سیاست های خاص وزارت ارشاد اسلامی به هیچ عنوان از سایت هایی که به هر نحو (تخصصی و غیر تخصصی) در زمینه های فیلم و موزیک فعالیت می کنند میزبانی نخواهند شد و در صورت تخلف ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

6- سایت های ضد اخلاقی – دینی و سیاسی : تیم پیشداد از کلیه سایت های ضد اخلاقی یا مخالف ادیان الهی و همچنین سایت هایی که فعالیت سیاسی دارند ، پشتیبانی نکرده و در صورت تخلف ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

7- فلیتر شدن : در صورت فیلتر شدن سایت مشتریان به هر دلیلی دسترسی مشتری بدون هماهنگی مسدود شده و تیم در خصوص نگهداری فایل ها و اطلاعات سرویس مشتری هیچ تضمینی نخواهد داشت.

8- نصب اسکریپت های دانلود فایل(Url Download-Leecher) : مشتریان سرویس هاست اشتراکی تیم پیشداد مجاز به نصب اسکریپت هایی که از سایت های مثل rapidshare ،MegaUpload  و Hotfile و Torrent و … فایل دانلود می کنند (معمولا به لیچر-Leecher معروف هستند) نمی باشند و در صورت مشاهده ، سرویس مشتری بدون هماهنگی مسدود و کلیه فایل های دانلود شده از روی سرور حذف خواهند شد.

9- فایل هاستینگ : بر روی سرورهای هاست اشتراکی به هیچ وجه اجازه قرار دادن فایل و اطلاعات برای دانلود کاربران داده نخواهد شد و در صورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

10- سایت های ارائه خدمات میزبانی رایگان (فایل هاستینگ ، سایت هاستینگ و … ):این قبیل سایت ها بر روی سرویس های هاست اشتراکی تیم پیشداد قابل میزبانی نبوده و به محض مشاهده بدون اطلاع قبلی سرویس مشتری مسدود و از روی سرور حذف خواهد شد.

11- عدم رعایت حق کپی رایت: استفاده غیر قانونی از نرم افزار ها و اسکریپت های ایرانی و بین المللی که دارای حق کپی رایت می باشند به هر نحو بر روی سرویس های تیم پیشداد قدغن می باشد و به محض مشاهده تخلف سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.

12-  سیستم های جامعه مجازی و چت روم و وبلاگ دهی: میزبانی سایت هایی در زمینه جامعه مجازی و چت روم و وبلاگ دهی فعالیت می کنند به دلیل استفاده بیش از حد از منابع بر روی هاست اشتراکی مقدور نخواهند بود و میزبانی این سایت ها بر روی سرورهای مجازی مشروط به عدم استفاده بیش از حد از منابع سرور خواهد بود.

13- استفاده بیش از حد از منابع: کلیه مشتریان موظف هستند از منابع سرور متناسب با محدودیت های سرویس خود استفاده نمایند . در صورتی که به هر دلیل استفاده مشتری از منابع سرور بیش از حد معین سرویس او باشد ، سرویس مشتری مسدود خواهد شد و ملاک تشخیص استفاده بیش از حد ، سیستم های مانیتورینگ و تکنسین های فنی تیم پیشداد خواهد بود.

برای مشتریان سرویس میزبانی وب حد مجاز استفاده از پردازش گر 10 درصد و از رم 100 مگابایت در بازه زمانی یک دقیقه می باشد و مشتریان سرورهای مجازی و اختصاصی طبق موارد مندرج در اطلاعات سرویس ها مجاز به استفاده از منابع می باشند.

14- استفاده از تورنت: کلیه مشترکین فقط با با اطلاع و استعلام اینکه دسترسی به تورنت در سرور مورد نظر باز هست می توانند از این پروتکل استفاده کنند.

15- استفاده از پروتکل SMTP :  برای مطمین شدن از اینکه از سرورها و خدمات تیم در راستای ارسال هرزنامه استفاده نمیشود , و تمامی ip های تیم سالم باقی میمانند خروجی  این پروتکل ( outbound SMTP on port 25 ) محدود شده هست البته سرور smtp جایگزین بنا به درخواست مشتری ارایه می شود.

16- تغییر در مشخصات محصولات: پیشداد این حق برای خود محفوظ میدارد که بر حسب شرایط ممکن هست مشخصات سرویسها بدون اعلام قبلی تغییر کند.

17- مطالعه صفحات ضروری: کاربران ملزم هستند که صفحات روبرو مطالعه کرده باشند. حقوق و قوانین پیشداد – سوالات رایج شما

18- مدت نگهداری سرورها: سرور ها حداکثرها 1 الی 3 روز بعد از تاریخ سر رسید در سرور باقی میمانند (بسته به نوع پلان ) کاربران ملزم هستند که 2 روز قبل از تاریخ سر رسید سرور تمدید کنند یا در صورت کنسلی اعلام کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.