فعال سازی و تحویل سرویس

1-ثبت اطلاعات معتبر: کلیه مشتریان موظف می باشند برای ثبت نام در سایت ، اطلاعات درخواستی را به صورت دقیق و معتبر وارد نمایند در صورتی که به هر دلیل اطلاعات ناقص یا غیر واقعی باشد کلیه سرویس های مشتری در حالت تعلیق قرار می گیرد و هزینه سرویس ها قابل برگشت نمی باشد لذا تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، سرویس های مشتری از حالت تعلیق خارج و فعال می گردد.

2-نحوه تغییر اطلاعات کاربری: کلیه تغییر اطلاعات مشتری در سیستم مانند تغییر ایمیل ، نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل ، آدرس و کد پستی و… صرفا با ارائه اسکن کارت ملی معتبر از طرف مشتری اعمال خواهد شد.

3-تغییر حساب کاربری: برای تغییر ایمیل حساب های کاربری که سرویس دائمی (Life time) دارند و یا انتقال سرویس های دائمی (Life time) به حساب کاربری مشترک دیگر ،اسکن کارت ملی و هزینه ای معادل 25 درصد هزینه کل سرویس دریافت خواهد شد.

4-نرخ به روز ارز: هزینه کلیه سرویس هایی که به قیمت دلار مرتبط می باشند (مانند لایسنس ها، دامنه های بین المللی ، سرورهای خارج از کشور و…) به نرخ دلار روز محاسبه و صورت حساب مشتریان با توجه به این نرخ بروزرسانی خواهد شد.

5-تحویل سرویس های هاست اشتراکی: کلیه سرویس های میزبانی اشتراکی پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی تحویل داده می شود ولی در بعضی از موارد ممکن است تا 2 روز کاری فعال سازی سرویس به عقب بیافتد.

6-تحویل سرور های مجازی: کلیه سرورهای مجازی پس از تایید پرداخت مشتری به صورت بک تا شش ساعت تحویل داده می شود و نصب و پیکربندی اولیه سرورها (سرورهایی که شامل این خدمات می گردد) حداکثر تا 2 روز کاری انجام خواهد شد.

7-تحویل سرورهای اختصاصی: نسب به نوع سرور و دیتاسنتر متغیر است و از 6 ساعت تا 7 روز کاری پس از عقد قرار داد و تایید پرداخت مشتری تحویل داده خواهد شد.

8-تحویل لایسنس: کلیه ماژول ها و لایسنس ها بین 1 تا 3 روزکاری فعال و اطلاعات سرویس و لایسنس برای مشتری ارسال خواهد شد.

9-تحویل فضای بک آپ: فعال سازی فضای بک آپ رایگان برای سرور هایی که شامل این سرویس می گردند تنها با ارسال درخواست به واحد فروش و بین 1 تا 3 روز کاری انجام خواهد شد.

10-زمان پرداخت افزودنی های سخت افزاری و نرم افزاری: زمان پرداخت کلیه خدمات اضافه ای که برای سرویس ها توسط مشتری تهیه می شود (مانند هارد اضافه ، رم اضافه ، بسته های مدیریت سرور و …) زمان سر رسید سرویس اصلی مشترک خواهد بود و زمان سفارش خدمات اضافه به هیچ عنوان مبنای محاسبات قرار نخواهد گرفت.

11-پذیرفتن حق ورود به سرور در شرایط تخلف: در صورتی که برای هر یک از سرویس های مشتریان تخلفی گزارش شود ، مشتری می پذیرد که تیم پیشداد مجاز می باشد تا با ورود به سرویس مشتری اطلاعات و فایل های غیرمجاز را پاک سازی کند.

12-تاخیر در زمان فعال سازی: در صورت عدم فعال سازی سرویس (اعم از هاست میزبانی، سرورمجازی، دامنه و …) در مدت زمان تعیین شده ، مشتری موظف می باشد با ارسال تیکت به واحد فروش ، تاخیر در تحویل سرویس را گزارش دهد.

پرداخت هزینه سرویس

1-ایجاد فاکتور 7 روز قبل: کلیه فاکتورها 7 روز قبل از سر رسید سرویس توسط سیستم فروش پیشداد به صورت خودکار ایجاد خواهد شد.

2-عدم پرداخت حق سرویس تا سررسید: در صورت عدم پرداخت هزینه سرویس تا سر رسید صورت حساب ،سرویس مشتری به صورت خودکار توسط سیستم فروش به حالت تعلیق در خواهد آمد.

3-عدم پرداخت تا 24 ساعت بعد از سر رسید:  در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا 24 ساعت بعد از زمان سر رسید کلیه سرویس های مشتری از طرف پیشداد لغو شده  قلمداد می گردد و تیم پیشداد هیچ تعهدی در خصوص نگهداری اطلاعات و بک آپ کاربر نخواهد داشت.

4-تاکید برای پرداحت حداقل 24 ساعت قبل از سررسید: به جهت اینکه سرورهای مجازی منابع سرور را به صورت انحصاری به خود اختصاص می دهند ، مشتری حداکثر 24 ساعت قبل از ‏سر رسید وظیفه دارد برای تمدید یا لغو کردن سرویس خود اقدام ‏نماید و در غیر این صورت تیم پیشداد سرویس مشترک را لغو شده قلمداد خواهد کرد.

5-پرداخت هزینه سرور های اختصاصی:  کلیه مشتریان سرور اختصاصی موظف می باشند 5 روز قبل از زمان سر رسید سرور، هزینه سرور اختصاصی را پرداخت کنند در غیر این صورت درخواست کنسل شدن سرور به دیتاسنتر اعلام خواهد شد.

6- پرداخت هزینه لایسنس ها:  هزینه کلیه لایسنس هایی که توسط تیم پیشداد تهیه شده می بایست حداکثر 48 ساعت قبل از سر رسید لایسنس پرداخت گردد در غیر این صورت تمدید لایسنس توسط تیم امکان پذیر نخواهد بود.

7-عدم پرداخت صورت حساب: در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا 3 روز پس از زمان سر رسید 15درصد هزینه سرویس به عنوان جریمه در صورت حساب مشترک منظور خواهد شد و ارائه فول بک آپ برای انتقال یا تمدید سرویس منوط به پرداخت صورت حساب خواهد بود.

8-ری اسکیل (تغییر منابع) سرویس: مشتری در صورت فراهم بودن زیرساخت های لازم  می تواند اقدام به ارسال درخواست ری‌اسکیل نماید و مابه التفاوت مبلغ را پرداخت نماید.

9-مصرف بیش از حد پهنای باند: در صورتی که پهنای باند مصرفی سرویس مشتری به بیش از 90 درصد حد مجاز خود برسد سیستم به صورت خودکار اخطاری برای کاربر ارسال خواهد شد لذا مسئولیت عدم توجه مشتری نسبت به خرید پهنای باند اضافه و مسدود شدن سرویس به عهده مشتری می باشد.

10-محدوده مصرف پهنای باند: پهنای باند کلیه مشتریان (سرویس میزبانی وب ، سرورهای مجازی و اختصاصی و…) تا اولین روز ماه میلادی اعتبار خواهد داشت لذا به هیچ عنوان پهنای باند مازاد بر مصرف مشتری  قابل انتقال به ماه های بعد نخواهد بود.

11-عدم تغییر تاریخ سررسید در صورت پرداخت دیر: شایان ذکر است که در صورت پرداخت دیرتر از موعد صورت حساب توسط مشتری ، هیچ تغییری در تاریخ سر رسید بعدی سرویس از طرف تیم پیشداد اعمال نخواهد شد.

12-شرایط استفاده اعتبار داخلی حساب: هر گونه اعتبار مالی در پنل کاربران یا نمایندگان (میزبانی وب ، دامنه ، سرور مجازی و … ) تحت هیچ شرایطی قابل عودت به حساب بانکی دیگران و یا جابجایی بین کاربران نمی باشد و صرفا برای پرداخت های آینده در سیستم قابل استفاده می باشد.

13-وضعیت ثبات قیمت ها: قیمت های مندرج در سایت تا پایان مدت زمان قرارداد هر مشتری معتبر می باشد و در صورت هر گونه تغییر در قیمت ها قرارداد مشتری با نرخ جدید قابل تمدید خواهد بود.

14-قیمت پیش فاکتور: قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش-فاکتور منظور گردیده است، معتبر می باشد.

پشتیبان گیری اطلاعات

1- تیم پیشداد هیچ گونه تعهدی در قبال وجود یا صحت بک آپ های تهیه شده از سایت های مشتریان ندارد.

2- هزینه ری استور کردن بک آپ های از طرف ما یا در اختیار قرار دادن برای انتقال ، معادل 15000 تومان می باشد.

3- در کلیه سرویس های میزبانی وب ، سرورهای مجازی و اختصاصی تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سرور بر عهده مشتری می باشد.

کنسل شدن سرویس توسط مشتری

1-وضعیت بازگشت وجه در صورت انصراف: کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از خرید هرگونه سرویس از تیم پیشداد نسبت به انطابق خواسته ها و نیازهای خود با سرویس ارائه شده توسط پیشداد اطمینان حاصل کنند. تیم پیشداد موظف به ارایه سرورهای با کیفیت است و در صورتی که به دلیل عدم خواندن قوانین، شرایط سرویس دهی، سوالات رایج توسط خریدار،  سرویس ارائه شده با انتظارات مشتری مطابقت نداشته باشد هیچ هزینه ای قابل عودت نخواهد بود.

2-شرایط بازگشت وجه در صورت مشکلات فنی: کلیه سرویس های تیم پیشداد در صورتی که دارای مشکل فنی باشند (ملاک تشخیص نقص فنی کارشناسان تیم پیشداد می باشد) ، مشتری می تواند حداکثر طی ۴۸ ساعت برای عودت کل وجه پرداختی خود اقدام کند که در این صورت هزینه های غیرقابل برگشت مثل IP ، دامین ، لایسنس و … از کل مبلغ دریافتی کسر شده و مابقی برگشت داده می شود به عبارت دیگر هزینه ای که فقط مربوط به سرویس شما می باشد ، برگشت داده خواهد شد.

3-  مشتری موظف است قبل از ارسال درخواست عودت وجه ، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از روی سرویس های تیم منتقل کند و پس از لغو کردن سرویس و برگشت هزینه هیچ تعهدی نسبت به نگهداری فایل ها و اطلاعات مشتری وجود نخواهد داشت.

4- در صورتی که مشتری (به جزء مشتریان سرور اختصاصی که در بند های بعدی اشاره شده است) قصد کنسل کردن سرویس خود را دارد بایستی ۷ روز قبل از پایان قرار داد و یا زمان تمدید سرویس خود ، این موضوع را به واحد مالی اطلاع دهد در غیر این صورت موظف به پرداخت هزینه دوره بعد خواهد بود و در غیر این صورت تیم پیشداد طبق قوانین جرایم اینترنتی با مشتری متخلف برخورد خواهد کرد.

5- در صورتی که مشتری پس از کنسل کردن سرویس و تمام شدن مدت زمان سرویس بخواهد به سرویس خود دسترسی داشته باشد – در صورتی که سرویس او حذف نشده باشد – به ازای هر روز دسترسی ملزم به پرداخت مبلغ 50000 تومان می باشد.

قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش

1-شرایط ارسال تیکت: کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان و فونت فارسی از سیستم پشتیبانی (my.pishdad.org) ارسال نمایند و از تماس با تلفن های واحد فروش ، فرم های تماس با ما و… برای پیگیری درخواست های پشتیبانی خودداری کنند.

2- زمان ارائه مشاوره فروش و پشتیبانی:  به صورت تلفنی توسط  تیم پیشداد از شنبه تا چهارشنبه  از ساعت ۹ لغایت ۲۴ و خارج از ساعت اداری و روزهای تعطیل از طریق سیستم پشتیبانی سایت می باشد.

3- پشتیبانی و خدمات پس از فروش تیم پیشداد فقط و فقط به مالک اصلی سرویس پس از تایید اطلاعات و هویت ثبت شده در سیستم فروش تعلق خواهد گرفت.

4-حریم شخصی اطلاعات کاربران: کلیه اطلاعات مشتریان و سرویس ها نزد تیم پیشداد محفوظ خواهد بود و ارائه هرگونه اطلاعات در این خصوص منوط به ارائه نامه از مراجع قضایی خواهد بود.

5-شرایط پشتیبانی سرویس ها:  پشتیبانی فقط شامل ماژول های طراحی شده توسط پیشداد و مشکلات مربوط به آپتایم شبکه و سرورها می باشد و هیچ گونه پشتیبانی بابت مشکلات سیستم های مدیریت محتوا (cms) و مشکلات موجود در سایت یا سرور مشتریان ارائه نمی شود و پیشداد هیچ تعهدی در قبال حل این گونه مشکلات ندارد.

6- نصب و راه اندازی ماژول هایی که توسط تیم پیشداد سامانه ارائه می گردد فقط یکبار به صورت رایگان انجام خواهد شد و نصب و راه اندازی مجدد مستلزم پرداخت هزینه می باشد.

7-پشتیبانی ویژه: ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی تیم پیشداد مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.

8-بسته های مدیریتی و عیب یابی: در صورتی که مشتری نیاز به مدیریت و رفع مشکلات سایت یا سرور خود داشته باشد می تواند پس از طرح مشکل و هماهنگی با تیم فنی نسبت به خرید بسته های مدیریت یا عیب یابی اقدام کند.

9- صرف خرید یا فعال بودن بسته مدیریت و عیب یابی دلیل بر شروع عملیات مدیریت و عیب یابی نمی باشد و مشتری موظف هست درخواست های خود را به صورت تیکت به واحد پشتیبانی اعلام کند.

10- تکنسین ها و مدیران سرورهای  پیشداد به صورت ۲۴ ساعت کلیه سرورها را مانیتورینگ کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل اقدام به رفع آن خواهند نمود.

11-هزینه های اضافه: اگر به دلیل مشکل سرور مشتری ، تنکنسین ها و یا کارمندان پیشداد ناگزیر شوند برای رفع مشکل به دیتاسنتر مراجعه نمایند هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد.

12- کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از ارسال تیکت، بخش آموزش و مقالات و وبلاگ را مطالعه کرده و در صورت عدم پیدا کردن راه حل مناسب برای رفع مشکل خود، تیکت ( درخواست پشتیبانی ) مورد نظر را ارسال کنند.

13-صحت اطلاعات تیکت: کلیه مشتریان موظف می باشند در هنگام ارسال تیکت ، اطلاعات درخواستی مرتبط به هر واحد را به صورت دقیق و صحیح تکمیل نمایند در صورتی که اطلاعات به صورت ناقص یا اشتباه ارسال شود تیکت بدون پاسخ بسته خواهد شد.

14- مشتری موظف است اهمیت تیکت های ارسالی را با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند.

وضعیت ضروری: قطع شدن سرور یا سرویس/ وضعیت مهم: مشکلاتی که باعث اختلال در سرویس گردیده است

وضعیت معمولی: کلیه تیکت های مالی ، فروش و تیکت های که شامل دسته های قبلی قرار نشود.

15-باز نکردن تیکت های قدیمی: مشتریان موظف می باشند برای هر درخواست پشتیبانی یک تیکت جدید باز کنند و از باز کردن تیکت های قدیمی و بسته شده خودداری کنند.

16-نفرستادن چند تیکت پشت سر هم: مشتریان مجاز نمی باشند برای یک درخواست مشابه ، چند تیکت متفاوت باز کنند.

17-زمان پاسخگویی به تیکت: میانگین زمان پاسخ گویی به تیکت ها در ساعات اداری ۱ ساعت و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل ۳ ساعت می باشد.

18- در زمان هایی مانند مناسبت های خاص و یا ارتقا و بروز رسانی سیستم و … که پورتال کاربران در دسترس نباشد روش های جایگزین برای دریافت پشتیبانی خدمت کاربران اعلام خواهد شد.

19- در صورت عدم توجه و نقض هر یک از موارد فوق واحد مالی مجاز به اعمال جریمه نقدی به ازای هر تیکت می باشد که در صورت عدم پرداخت جریمه، ارائه خدمات پشتیبانی به مشترک   معلق خواهد شد.

رسیدگی به شکایات ، اخطارها و تخلفات

1- زمانی که برای یکی از سرویس های مشتری از طرف دیتاسنتر ،افراد حقیقی و یا حقوقی تخلفی گزارش شود تیم پیشداد می تواند سرویس مشترک را بدون اخطار قبلی مسدود و به تخلف گزارش شده راسا رسیدگی کند.

2- حداکثر ۲۴ ساعت بعد از زمان گزارش تخلف یا شکایت مشترک موظف می باشد که به تخلف مربوط رسیدگی و پاسخ خود را برای ما ارسال نمایید.

3- در صورت عدم رسیدگی و یا پاسخ گویی مشترک ظرف زمان تعیین شده پیشداد می تواند سرویس مشترک را لغو نماید و تعهدی در خصوص بک آپ اطلاعات مشتری ندارد.

4- در صورتی که شکایت طرح شده از مشتری ، خسارتی برای پیشداد ایجاد نماید مشتری موظف به جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی وارد شده می باشد.

5- در صورت تکرار تخلف از طرف مشتری ،  پیشداد می تواند مشتری متخلف را به دلیل عدم توجه و رسیدگی به امور سرویس خود ، جریمه و یا اخراج نماید.

6- مشتری می پذیرد که در مسائلی كه در بخش قوانین و مقررات سرویس دهی ذکر شده است به هیچ عنوان شکایتی را به مراجع قانونی ارائه نکند و در صورت ارائه هرگونه شکایت نابجا جبران کننده کلیه ضرر و زیان های مادی و معنوی ناشی رسیدگی به پرونده تشکیل شده باشد.

7- مشتری موظف می باشد كه محل طرح شکایت و دادرسی پرونده های مرتبط به خدمات و سرویس های ارائه شده توسط  پیشداد را در دادگاه و يا كميته مبارزه با جرائم رايانه ای واقع در شهر تهران قرار دهد و به دعاوی و پرونده های تشکیل شده در دیگر شهرها و استان ها پاسخ گو نخواهد بود.

8-  پیشداد تنها نسبت به عملکرد خود در چارچوب قوانین و مقررات سرویس دهی در پیشداد به مراجع قانونی پاسخ گو خواهد بود و عملکرد یا سرویس دهی دیگر سرویس دهندگان به هیچ عنوان به پیشداد مرتبط نخواهد بود.

رفع مسئولیت و توهین به مسئولین پیشداد

1- هر گونه توهین به سرویس ها ، مسئولین و کارمندان  پیشداد از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی ، اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و  امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.

2-شرایط پرداخت خسارت: سرویس های  پیشداد به همان شکلی هستند ،که ارائه می شوند و همیشه سعی ما در بالا بردن کیفیت سرویس ها است اما هیچ گونه ضمانت و گارانتی در مورد قطعی ، بی عیب بودن ، امنیت و …( ار طرف دیتا سنتر) ارائه  داده نمی شود و پیشداد هیچ گونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل نخواهد بود.

3-  پیشداد هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های ما اعم از پرداخت صورت حساب ، منقضی ، لغو یا مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.

4-قوانین رسمی: پیشداد می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ گونه تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییر قوانین به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد ، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم الاجرا می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.