لوگو پیشداد

طراحی سایت شخصی
گرچه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها می تواند برای افراد به عنوان یک معرفی کننده ی آنلاین باشد، اما داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه ی اینترنتی مختص فرد، برای کسانی که لازم به داشتن سایت شخصی هستند، چندین برابر مفید تر می باشد.

نمایش مشخصات، رزومه ی فردی، اطلاعات تماس، داشتن گالری تصویر و یا گالری فیلم، نمایش تخصص ها و یا خدمات قابل ارائه، نوشتن پست ها و مطالب با امکان دسته بندی و ده ها امکان دیگر از جمله قابلیت هایی است که یک فرد با طراحی سایت شخصی می تواند به آن برسد.

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی از چند منظر قابل بررسی است:

مهمترین مسئله ای که یک سایت شخصی با آن درگیر است، قالب و گرافیک زیبای سایت می باشد. گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی خود را داده است. شکل قالب می تواند با توجه به عکس فرد و یا زمینه ی کاری وی باشد.
دومین مسئله ای که در طراحی سایت شخصی باید در نظر گرفت، بحث امکانات وب سایت است. نمایش مشخصات فرد، پست ها و مطالب دسته بندی شده بر اساس موضوع و تاریخ، گالری های مختلف مانند عکس و فیلم و صدا و … همگی می تواند در سایت شخصی قرار بگیرند. امکانات باید با توجه به هدف طراحی به سایت اضافه گردند.
مسئله ی دیگری که در طراحی وب سایت های شخصی باید مورد بررسی قرار داد، دیده شدن سایت توسط کاربران است. یعنی پیدا کردن بازدید کننده برای سایت. برای این مورد مهمترین کاری باید در طراحی سایت لحاظ کرد بحث سئوی سایت و بهینه سازی سایت برای گوگل است. طراحی استاندارد سایت بر اساس آخرین الگوریتم های موتورجستجوگر گوگل و ساخت قسمت های مفید برای سئوی داخلی، از جمله مواردی است که در طراحی سایت شخصی باید در نظر گرفت.
شرکت طراحی سایت مبنا با تجربه ی فراوان در طراحی سایت های شخصی به اصطلاح Personal میتواند علاوه بر طراحی، مشاوره ی کاملی در این زمینه به شما ارائه دهد.

طراحی سایت شرکتی
شرکت ها و موسسات با داشتن یک سایت حرفه ای میتوانند رزومه شرکت و معرفی نامه خود، کالا ها و محصولات یا خدمات خود را بدون داشتن محدودیت مکانی و محدودیت زمانی، معرفی نمایند.

پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و کار شده است، از اصلی ترین مسائلی است که میتوان از طریق وب سایت شرکتی به آن رسید.

در صورتی که طراحی سایت شرکت با توجه به استانداردهای سئو و گوگل طراحی شود، شرکت یا موسسه میتواند در بازه ی زمانی کوتاه به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود برسد. طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت است که باید با توجه به نوع کار و تجارت شرکت و توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و کلمات هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

ظاهر تارنمای یک شرکت باید بصورتی باشد که مشتریان هدف خود را راضی نگه دارد. داشتن یک گرافیک مناسب ولی در عین حال زیبا با توجه به جزئیات آن میتواند در اعتماد سازی مشتریان به آن کمپانی تاثیر به سزایی داشته باشد. امکانات در قالب سایت طوری قرار میگیرند که اهداف اصلی شرکت را در مسیر درستی روبروی کاربر قرار بدهند.

شرکت ساختمانی کنگره هنر سیویل نمونه ای زیبا از شرکت ساختمانی می باشد.

اما تاکید اصلی یک سایت شرکتی، توجه به حضور در صفحه ی اصلی گوگل روی کلمات کلیدی و نام شرکت می باشد. حضور در صفحه اول و لینک های بالای گوگل، با طراحی سایت و بهینه سازی شده برای گوگل امکان پذیر است. استفاده از طراحی های آماده و سایت های کپی مسلما نمیتواند در این راه به شرکت کمک کند. هزینه ی یک باره و درست روی طراحی سایت به صورت اختصاصی و حرفه ای قدم اول برای تحول شرکت از طریق بازاریابی اینترنتی است.

طراحی سایت شرکتی

گروه پیشداد با تجربه ی فراوان و بسیار موفق در طراحی سایت شرکتی در خدمت شماست.