لوگو پیشداد

گروه طراحی سایت پیشداد

گروه طراحی سایت پیشداد با داشتن بهترین تیم مهندسی و فنی توانسته با برترین برندهای تجاری در ایران و خارج از ایران همکاری داشته باشد.

پیشداد در اوستا به صورت پَرَداته به معنی کسی که در پیش قانون گذاشت و داد نمود و صفت برای هوشنگ آمده‌است.

در روایات ایرانی هوشنگ مؤسس سلسلهٔ پیشدادی ذکر شده‌است.کریستن سن در کتاب کیانیان یادآوری می‌کند که هوشنگ و برادرش ویگرد در روایت دینی عنوان خانوادگی پیشداد دارند که ترجمهٔ پَرَداته عنوان هوشنگ در یشت‌هاست.

در روایت ملی هوشنگ مؤسس نخستین سلسلهٔ پیشدادی است که متضمن تمام پادشاهان تا اوزو است. ابوریحان بیرونی در آثار الباقیه آورده اما القاب خاصه پیش از اسلام جز به ایرانیان بر کسی اطلاق نمی‌شد و بخش اول این القاب سه قسم می‌شود: پیشدادی و آنان کسانی بودند که همهٔ زمین را مالک شدند و شهرهایی به پا نمودند و معادن استخراج کردند و اصول صناعات را نیز به دست آوردند و در دورهٔ فرمانروائی خود در روی زمین عدل و داد نمودند و آنچنانکه خدای تعالی سزاوار عبادت بود او را پرستیدند.

گروه طراحی سایت پیشداد با جدیدترین متدهای کدنویسی و برنامه نویسی به سوی چشم اندازی بی نظیری در حرکت است و مهم ترین دستاورد آن، کیفیت بالا و امنیت فوق العاده در طراحی سایت به چشم می خورد.

یکی از مهمترین ویژگی های گروه پیشداد مشتری مداری و رضایت کامل هر یک از مشتری ها است . خدمات و پشتیبانی را با نیاز سنجی مشتریان همگام می سازد تا زمانی ادامه خواهد داشت که نیاز مشتریان مرتفع گردد.

از سوی دیگر با طراحی زیبا و ایده پردازی بی نظیر مطابق با نوع کسب و کار، خدمات و امکانات بیشماری را با نازلترین تعرفه ها به مشتریان خود ارائه دهد که با تیم حرفه ای خود در کوتاهترین زمان کاری طراحی سایت صورت می گیرد.

در گروه طراحی سایت پیشداد متناسب با بودجه شما طراحی صورت می گیرد و چیزی از کیفیت طراحی کم نمی شود فقط امکانات و خدمات کم و بیش می شود.

گروه سایت پیشداد خدماتی نظیر:

طراحی سایت حرفه ای

کدنویسی از صفر

برنامه نویسی اختصاصی

سئو و بهینه سازی

طراحی وب سایت اختصاصی

طراحی انواع لوگوی حرفه ای

طراحی کاتالوگ

طراحی ست اداری

طراحی فروشگاه حرفه ای

طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت شرکتی

دامنه و هاست اختصاصی

مشاوره تبلیغاتی

مشاوره طراحی سایت

مشاوره استارت آپی

مشاوره اسم برای دامنه

پشتیبانی و گارانتی

وب مستری سایت های مشتریان

طراحی سایت انواع کسب و کارها

طراحی متناسب با بودجه مشتریان

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۵۶۶۴۱۸