شروع کار وبلاگ آموزشی پیشداد

وبلاگ آموزشی پیشداد

با توجه به انجام تمامی تغییرات لازم در وبسایت سرور مجازی پیشداد ،همکنون زمان به راه اندازی وبلاگ سایت سرور مجازی پیشداد قرار گرفته است.هدف ایجاد وبلاگ آموزشی پیشداد،گذاتشن مطالب صرفا تبلیغاتی نیست و ما قصد داریم طبق استراتژی مشخص شده ایجاد شبکه بزرگ پیشداد،این وبلاگ را به یکی از بلاگ های آموزشی سرور و سیستم عامل بزرگ در ایران تبدیل کنیم.اما شاید بگویید که همکنون وبسایت ها وبلاگ هایی در این ضمینه در ایران فعالیت دارند،پس تفاوت پیشداد با آنها چیست ؟

شروع کار وبلاگ آموزشی پیشداد

شروع کار وبلاگ آموزشی پیشداد

به اعتقاد ما هنوز وب ایران از لحاظ محتوای آموزشی بیشتر کپی برداری و صرفا پر کردم محتوای سایت است و اگر بخواهیم وبسایت هایی که بصورت رایگان، علم و وفناوری روز در ضمینه سرور و شبکه را بشماریم،تعداد آنها از انگشتان دست تجاوز نمی کند و از لحاظ دیگر،ارائه محتوای آموزشی و علمی برای ما یک افتخار است و به وظیفه خود مرتبط با نشر علم و دانش عمل کردیم.

محتوای علمی و آموزشی وبلاگ پیشداد کاربردی است…

باید گفت ما در ضمینه های زیر وبلاگ آموزشی را بروز می نماییم و تمامی محتوا از جدیدترین منابع معتبر خارجی است که سطح علمی بعضی از آنها در سطح علوم کارشناسی ارشد شبکه است.

موضوعاتی که ما روی آن متمرکز هستیم:

-آموزش مفاهیم سیستم عامل

-آموزش سیستم عامل ویندوز(بیشتر موارد مرتبط به شبکه و سرور)

-آموزش سیستم عامل لینوکس(بیشتر موارد مرتبط به شبکه و سرور)

-سرور مجازی و سرور مجازی اختصاصی

-سرور اختصاصی

-مفاهیم شبکه و لایه ها

-امنیت سرور

-امنیت شبکه

-امنیت سیستم و کلاینت

وبلاگ آموزشی پیشداد هر هفته تا 3 بروز رسانی میشود.امیدوارم که این هدف وبسایت سرور مجازی پیشداد ، در گسترش علم و آموزش تخصصی سیستم عامل و شبکه ،کمکی هر چند بسیار اندک را به جامعه نرم افزاری ایران انجام دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.